3.2.2019

גוגל פלוס שלחה הודעת סגירה אישית לכל משתמשיה

"חשבון Google+‎ האישי שלך ייסגר ב-2 באפריל 2019", הודיעה גוגל למשתמשיה ברחבי העולם בשעות האחרונות. ההודעה ההיסטורית המלאה מפורסמת כאן ללא שינוי, כפי שהגיעה למליונים אחרים.

זו לשון ההודעה שנשלחה בג'ימייל לפני כ-14 שעות, ומבשרת על סופה של גוגל+ לאחר שהובסה בקרב מול פייסבוק והרשתות החברתיות המובילות כמו טוויטר, אינסטגרם ועוד:

שלחנו אליך את הודעת האימייל הזו מפני שיש לך חשבון Google+‎ לצרכנים (אישי) או שיש בניהולך דף Google+‎.

בדצמבר 2018 הודענו שהחלטנו לסגור את הגרסה של Google+‎ לצרכנים באפריל 2019 עקב שימוש מועט ואתגרים בתחזוקת מוצר מוצלח שיעמוד בציפיות של הצרכנים. רצינו להודות לך על שלקחת חלק ב-Google+‎, ולהסביר מהם השלבים הבאים, כולל איך להוריד את התמונות שלך ותוכן אחר.

ב-2 באפריל, חשבון Google+‎ שלך וכל דף Google+‎ שיצרת ייסגרו, ואנחנו נתחיל למחוק תוכן מחשבונות Google+‎ של צרכנים. תמונות וסרטונים מ-Google+‎ שנמצאים בארכיון האלבומים ובדפי Google+‎ שלך יימחקו גם הם. ניתן להוריד ולשמור את התוכן, אך יש לעשות זאת לפני חודש אפריל. לתשומת ליבך, תמונות וסרטונים שגובו בתמונות Google לא יימחקו.

תהליך מחיקת התוכן מחשבונות Google+‎ לצרכנים, מדפי Google+‎ ומארכיון האלבומים יימשך כמה חודשים, והתוכן עשוי להישאר במשך הזמן הזה. לדוגמה, ייתכן שמשתמשים ימשיכו לראות חלקים מחשבון Google+‎ שלהם דרך יומן הפעילות, וייתכן שתוכן מסוים ב-Google+‎ לצרכנים יישאר גלוי למשתמשי G Suite עד שגרסת Google+‎ לצרכנים תימחק.

כבר מ-4 בפברואר, לא יתאפשר עוד ליצור פרופילים, דפים, קהילות או אירועים חדשים ב-Google+‎.
פרטים ועדכונים נוספים לגבי הסגירה זמינים ברשימת השאלות הנפוצות המלאה.

אם יש בבעלותך או בהנחייתך קהילה ב-Google+‎, באפשרותך להוריד ולשמור את הנתונים של הקהילה שלך ב-Google+‎. החל מתחילת מרץ 2019, ניתן יהיה להוריד נתונים נוספים, כולל המחבר, גוף הפוסט והתמונות של כל פוסט בקהילה ציבורית. מידע נוסף

אם נהגת להיכנס לאתרים ולאפליקציות באמצעות לחצן 'כניסה עם Google+‎', חשוב לנו להודיע שהלחצנים האלה יפסיקו לפעול במהלך השבועות הקרובים, אך במקרים מסוימים יוחלפו בלחצן כניסה באמצעות חשבון Google. עדיין תהיה לך אפשרות להיכנס באמצעות חשבון Google שלך בכל מקום שבו מופיעים לחצני כניסה באמצעות חשבון Google. מידע נוסף

אם השתמשת ב-Google+‎ לכתיבת תגובות באתר שלך או באתרים אחרים, חשוב לנו להודיע שהתכונה הזו תוסר מ-Blogger עד 4 בפברואר ומאתרים אחרים עד 7 במרץ. כל התגובות שלך ב-Google+‎ בכל האתרים יימחקו החל מ-2 באפריל 2019. מידע נוסף

G Suite משמשת אותך? ‏Google+‎ יישאר פעיל בחשבון G Suite שלך. לקבלת פרטים נוספים, עליך לפנות למנהל המערכת ב-G Suite. בנוסף, בקרוב נשיק מראה חדש ותכונות חדשות. מידע נוסף

במקרה של מפתחים שמשתמשים בממשקי Google+ API או בכניסה עם Google+‎, אפשר ללחוץ כאן כדי לראות איך זה ישפיע עליך.

כולנו בצוות של Google+‎ רוצים להודות לך על שהפכת את Google+‎ למקום מיוחד כל כך. אנחנו מעריכים את הקבוצה המוכשרת של אומנים, מקימי קהילות ומובילי דעות ש-Google+‎ שימש להם כבית. הוא לא היה אותו הדבר ללא התשוקה והמסירות שלכם.

Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043

שלחנו אליך את הודעת האימייל הזו כדי למסור לך עדכון חיוני לגבי שינויים חשובים בדף, במוצר או בחשבון שלך ב-Google+‎.

אין תגובות:

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012