12.7.2009

הפתעות בגוגל אנליטיקס

לפעמים חיפוש מפתיע אחד ב"גוגל", יכול להפוך את גוגל אנליטיקס (שירות סטטיסטיקות לאתרים) למשהו שונה לגמרי. במסגרת ניתוח של אתר פיננסי בישראל, שעוסק בין השאר בקופות גמל, הופיעו הכניסות הבאות לאתר באמצעות החיפושים הגוגליים הבאים:



ההפתעה מופיעה בשורה הרביעית ("סקס עם גמל").

איך זה קורה? מישהו מחפש את מה שהוא מחפש (כנראה משעמם שם, בנגב, בחודשי הקיץ), ואז הוא נכנס בטעות לאתר פיננסי שמציע קופות גמל ללקוחות שונים. אין קשר בין קופת גמל ובין בעל-חיים שנקרא גמל, אבל בעיני גוגל כנראה יש רלוונטיות כלשהי.

אני עובד עם גוגל אנליטיקס כבר כמה שנים, אבל זה ללא ספק אחד הרגעים היותר-מבדרים שהיו לי עם השירות.

יש לכם משהו דומה בדו"חות? שלחו תגובה או מייל.

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני חושב שכל מי שאי פעם עשה ניתוח של תנועה לאתר מספיק גדול נתקל בכאלו הפתעות. למרות שסקס עם גמל הוא אחד הטובים.

שני הסנטים שלי לנושא הוא שמישהו חיפש 'אתר גרוע' והגיע אלי. גם התפלאתי שמישהו מחפש במודע אתר גרוע וגם נעלבתי שגוגל חושב שהאתר שלי הוא אתר גרוע :-)

אגנוס אמר/ה...

מעניין מה היה קורה אם הוא היה מחפש "סקס עם קופה".

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012