14.7.2008

מה מחפשים על אולמרט - וכמה


עם ישראל יושב מול המסך, ומקליד שאילתות על ראש הממשלה שלו, אהוד אולמרט.
מה הוא מחפש ב"גוגל", וכמה?

סוף סוף יש לנו את התשובות לשאלה הזאת, או יותר נכון - אומדנים שמספק כלי מילות המפתח של גוגל, גיבור הפוסט הקודם של "חופש החיפוש".

לפי הכלי שמספק גוגל למפרסמים, הישראלים מחפשים אחרי "אהוד אולמרט" 1,600 פעמים בחודש בערך. מספר חיפושים דומה נעשה על המילה הקצרה "אולמרט", בלי תוספות. עד כאן הכל היה צפוי.

דווקא "דנה אולמרט" ו"עליזה אולמרט", בתו ואשתו של רה"מ, מככבות מתחתיו. שתיהן עם 260 חיפושים חודשיים בממוצע, כל אחת.

אח"כ מתחילים העניין להתלכלך. "אולמרט חקירה" מקבל 110 חיפושים בחודש, בממוצע. "שאול אולמרט", בנו של הראש (הנחקר), מקבל 91 בחודש ממוצע. לא הרבה.

"יאיר אולמרט" הוא אחיינו של אהוד, המקבל בדיוק אותו מספר חיפושים (58) כמו "נאום אולמרט" (כנראה הנאום שבו הודיע כי יתפטר אם יוגש נגדו כתב אישום). בן נוסף של אהוד, "אריאל אולמרט", חולק אותו מספר חיפושים חודשי (46) כמו "יוסי אולמרט", אחיו של נסיך הליכוד לשעבר, והאח "ירמי אולמרט", יו"ר איגוד הכדורסל ותת-אלוף במילואים.

גם הפסיכולוגית "מיכל אולמרט", בתו הבכורה של כוכב פרשיית אולמרט טורס, מקבלת בדיוק אותו מספר חודשים ממוצע (46) כמו הביטוי "פרשת אולמרט", בלי כל קשר בין השתיים.

במתחם 22 החיפושים החודשיים (בממוצע) נמצאים יחדיו "אולמרט נרדם" (חיפוש אחרי התמונה המפורסמת), "ממשלת אולמרט" (גם היא בתרדמת), "מרדכי אולמרט" (האבא של אהוד) ובנו "עמרם אולמרט" (אחיו השלישי של אודי).

אל הליגה הקטנה של 16 החיפושים החודשיים, בממוצע כמובן, הצטופפו להם "הבת של אולמרט" (למי הם מתכוונים? כנראה לדנה), "משפחת אולמרט" (שאותה אתם כבר מכירים היטב) ו"סקר אולמרט" (כמה אחוזי תמיכה נותרו לו עד הפרישה?).

בתחתית טבלת החיפושים, באיזור תריסר (12) החיפושים החודשיים בממוצע, נמצאים ביטויים כמו "אהוד אולמרט ויקיפדיה" (תלמידים שצריכים להכין עבודה), "אוהד אולמרט" (שגיאת כתיב נפוצה), "אולמרט אבו מאזן" (סוף סוף מישהו שלא שייך למשפחה), "אולמרט בנק לאומי" (עוד פרשה), "אולמרט הביתה" (חיפוש או הבעת תקווה?), "אולמרט שחיתות" (מושגים חופפים, לכאורה), ולסיום - "נגה אולמרט" (עיתונאית, עורכת, וקרובת משפחה, ככל הנראה).

מה לימד אותנו גוגל על ראש הממשלה השני מטעם "קדימה"? שהכל נשאר במשפחה, גם ב-2008.

אין תגובות:

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012