9.5.2012

גוגל מציע לקנות סמים ולהתאבד

כלי ההצעות של גוגל עובר כל גבול: מי שמחפש "איפה אפשר" או "איפה אפשר להשיג" מקבל אוטומטית הצעות לקניית נפצים, רכישת סמים, השגת חשיש, לקנות רובה אוויר או להרעיל את עצמו; הצילו, גוגל

הגרסה הישראלית של גוגל משלימה באופן שטני (ואוטומטי) שאילתות חיפוש תמימות לגמרי, ומעודדת קטינים לקנות סמים, נשק ורעל. כן, זה מנוע החיפוש המשפחתי שאנחנו מעניקים לדור הבא.

בין ההשלמות המעניינות ביותר: "איפה אפשר להשיג סמים", "איפה אפשר להשיג חשיש", "איפה אפשר להשיג ציאניד", "איפה אפשר לקנות רובה אוויר", ועוד.


שלוש תמונות שוות 3,000 מילים:
איפה אפשר להשיג...סמים, נפצים, חשיש, גת אדום, ציאניד

איפה אפשר... לקנות נפצים, להשיג סמים, לקנות רובה אוויר

גוגל מתגאה ביכולות ההנדסיות שלו, ובעובדה שאיננו נזקק למיון אנושי של תוצאות החיפוש שלו. עם זאת, בכל מה שנוגע להצעות חיפוש, מגלה ענק החיפוש שהוא עובר על רוב חוקי העולם, שוב ושוב. ישראל איננה מדינה מספיק חשובה כדי שגוגל יקצה כוח-אדם כדי לערוך סינונים רציניים. התוצאה: מנוע חיפוש שמעודד, הלכה למעשה, צריכת סמים אסורים, רכישת נשק ואפילו התאבדות באמצעות שתיית רעל (ציאניד).

עם כל הכבוד לחדשנות הטכנולוגית של גוגל, אין זה תפקידו לעודד התאבדות, או להציע התאבדות באמצעות שתיית רעל, לאף אדם בעולם. העובדה שמבחינת גוגל אין שום הבדל בין השגת סמים או טיול בשבת, מלמדת שההשלמה האוטומטית זקוקה לעריכה אנושית הדוקה, בעיקר בכל מה שנוגע לילדים ונוער.

ואם כבר מדברים על סמים, גוגל מוכיח את התיאוריה שאין הבדל בין סמים קלים וקשים:
סמים קלים, סמים קשים, סמים ואלכוהול

אין תגובות:

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012