26.11.2019

כנס וובמסטרים של גוגל, 4 דצמבר 2019 - תל אביב

זמן קצר לפני סוף השנה האזרחית, מכנסת גוגל מפגש בעלי אתרים (וובמסטרים) בתל אביב. האירוע בהשתתפות ג'ון מולר (John Mueller), אנליסט בכיר בגוגל. בתוכנית: המערכת האקולוגית של הרשת, חדשות חיפוש מגוגל, שמירה על בטחון המחפשים, מאחורי הקלעים של קונסולת החיפוש, מידע מובנה, שאלות ותשובות עם גוגלרים.

ב-4 בדצמבר 2019, קצת לפני שארה"ב נערכת לחופשת חג המולד, מכנסת גוגל מפגש מיוחד במשרדיה בתל-אביב עבור וובמסטרים. נוסח ההזמנה:

"הצטרפו אלינו בגוגל תל אביב לפגישה פנים אל פנים עם ג'ון מולר וצוות קונסולת החיפוש. אנו שמחים להזמין אנשי קידום אתרים ()SEO, מפתחים וכל מי שמעוניין בחיפוש, לאחר הצהריים בגוגל. דוברים מהארץ ומהעולם ידברו על קידום אתרים, קונסולת החיפוש וכיצד להישאר בטוחים באינטרנט. כל המפגשים מתקיימים באנגלית. חברי צוות קונסולת החיפוש יציגו ויענו גם על שאלות; זו הזדמנות נהדרת לפגוש את הצוות, לתת לנו משוב ולהתערבב עם הקהילה".

הגוגלרים המשתתפים שינחו את הכנס:
  1. ג'ון מולר, מבכירי קהילת הוובמסטרים של גוגל
  2. דניאל וייסברג, מומחה חיפוש
  3. אנדרה נאומן, מומחה לניהול אבטחה
  4. נעמה זוהרי, מובילת צוות מהנדסי תוכנה בתחום החיפוש
המפגש יחל בשעה 15:00 במשרדי גוגל בת"א, ברחוב יגאל אלון.

סדר היום יעסוק ב"אקו-סיסטם של הרשת", חדשות מתחום החיפוש בגוגל, כיצד גוגל שומרת על הבטחון והפרטיות של משתמשי מנוע החיפוש, "מאחורי הקלעים" של קונסולת החיפוש (הכלי החשוב ביותר עבור מקדמי אתרים ומנהלי אתרים),  מידע מובנה בקונסולה, מחקר משתמשים בקונסולה (אתם מדברים, אנחנו מקשיבים), והכי חשוב - שאלות ותשובות עם הגוגלרים הבכירים.

גם עבדכם הנאמן יגיע לאירוע. יהיה מעניין!




אין תגובות:

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012