8.5.2018

הממשק החדש של אדוורדס יחליף את הישן עד אוקטובר 2018

אחרי 17 שנה עם אותו ממשק, גוגל מכריחים את מליוני לקוחותיהם ברחבי העולם לעבור אל העיצוב החדש של אדוורדס כנראה באוקטובר. הממשק החדש מבטיח מהירות גבוהה יותר וכמה כלים חדשים, אך זונח כמה פיצ'רים מאחור. מה יישאר ומה ייעלם?
עד לאחרונה, רוב משתמשי אדוורדס נהגו לעבור בין הממשק החדש לישן, על פי צרכיהם. גוגל איפשרה את הדואליות הזאת כדי להעניק תקופת הסתגלות נוחה לכל מי שהתרגל לממשק הישן והטוב.

 ב-25 ביוני שלחה גוגל את ההודעה הבאה למנהלי חשבונות: "...מה-24 ביולי 2018, ה-AdWords החדש יהפוך לכלי הבלעדי לניהול החשבון שלך, והגישה לחוויית השימוש הקודמת כבר לא תהיה זמינה".

בשבועיים האחרונים נרשמו בעיות בכל מה שנוגע לדו"חות שמורים, מסננים ובמיוחד - כללים אוטומטיים. בגוגל הקפידו להזכיר בהודעה כי "אם ברשותך דוחות ומסננים שמורים וכללים אוטומטיים, הם הועברו אוטומטית מהחוויה הישנה לחדשה. הודעה עם פרטים נוספים צפויה להגיע אליך".

באותיות קטנות במיוחד כתבה גוגל בהודעתה: "תכונות ודוחות מסוימים לא יהיו זמינים בחוויית ה-AdWords החדשה. לגבי מפרסמים שחשבונותיהם הושפעו משינויים בכללים אוטומטיים או בעמודות ופלחים הודעות ומשאבים שימושיים נשלחו לחשבונכם".

בגוגל מבטיחים חוויה מהירה ואינטואיטיבית יותר בממשק החדש, כולל גרסה חדשה לגמרי של מתכנן מילות המפתח (Keyword Planner), תוך ייבוא כל הפיצ'רים החשובים - יצירת קמפיינים חדשים וקבוצות מודעות מודעות חדשות במהירות, רשימות רימרקטינג נוחות יותר, כתיבת מודעות טקסט חדשות במהירות רבה, ועוד.

ובשפתה של גוגל - אלו היתרונות: "יצירה של קמפיינים ושיפור הביצועים על סמך היעדים הייחודיים של העסק שלך. חיסכון בזמן והספק גבוה יותר הודות לגישה מהירה יותר לתכונות שאתה משתמש בהן לעתים קרובות. תובנות פרקטיות באמצעות תרשימים חדשים וכלי דיווח מתקדמים. הביצועים המוכרים של AdWords מאפשרים לקמפיינים שלכם להמשיך לפעול בדרך שהתרגלתם אליה".

מכיוון שהחודשים נובמבר-דצמבר נחשבים לעמוסים ביותר בשנה המערבית, בעיקר עונת הפרסום של קניות חג המולד, בגוגל מבטיחים להעביר את כל המשתמשים לממשק החדש עד סוף אוקטובר.

מתכנן מילות המפתח החדש (אנימציה: גוגל)

בין התכונות החדשות שאמורות להיות בלעדיות לממשק החדש, ונועדו לפתות את רוב המשתמשים לעבור אליו כמה שיותר מהר:
  • דף סקירה כללית עם סיכום ביצועים מיוחד
  • התאמות הצעות מחיר לתוספי שיחה
  • מודעות קניות של קטלוג
  • מרכז ניהול קהלים עבור רשימות רימרקטינג (שיווק מחדש)
  • תוספי קידום מכירות (לרשת החיפוש)
  • וריאציות של מודעות
  • היסטוריית גרסאות של מודעות
  • הצעת מחיר לפי יעד להמרה בקמפיינים של אפליקציות
  • קמפייני וידאו שאינם חלק מסרטון (אאוטסטרים)
  • הנעה לפעולה בקמפיינים של טרו-ויו ביוטיוב
איפה ה"מימדים"? לשונית ה-Dimensions נעלמה מן הממשק החדש, ומפרסמים רבים תוהים האם היא נכחדה או הועברה. התשובה של אדוורדס: הם נקראים עכשיו "דוחות מוגדרים מראש". ניתן להגיע לדוחות אלו דרך סמל הדיווח בפינה העליונה של החשבון (שמאלית או ימנית, תלוי בשפה).

אנחנו נפרדים לשלום, בין השאר, מן העמודות החשובות הבאות: המרות לשיחות טלפון, עלות טלפון, מחיר ממוצע לשיחת טלפון ועלות כוללת.

שינויים יתבצעו במאפיינים והפיצ'רים הבאים: הכלי לתכנון הפרסום ברשת המדיה (כבר לא קיים), גלריית המודעות, קמפיינים לרשת החיפוש עם הרחבה לרשת המדיה, סה"כ ערך ההמרות, מיקוד לפי קהל, דוח מכירות פומביות, גוגל אנליטיקס במעקב המרות ודפי אינטרנט במעקב המרות.

זהו השינוי העיצובי הגדול ביותר שעבר המוצר המרכזי של גוגל ב-17 השנים האחרונות. בגוגל מודעים לחשיבות הנושא, ולכן ממשיכים לתקן באגים בהדרגה, לייבא פיצ'רים ולהימנע מתקלות גלובליות שישפיעו על מצבה הכלכלי של החברה בטווח המיידי.

אז שיהיה לכולנו בהצלחה עם הממשק החדש והמשופר, והעברה נעימה ב-24 ביולי או עד סוף אוקטובר.

אין תגובות:

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012