5.1.2010

השירותים של גוגל (Google Toilet)

סרטון אנימציה חדש של מהדורת סופרניוז בערוץ Current האמריקני ממחיש בצורה משעשעת את בעיות הפרטיות החמורות שיוצר גוגל בשנים האחרונות. הסרטון מראה בין השאר את הסכנה בשירות "גוגל ווייס" (Google Voice), שהוא למעשה מכונת ציתות לשיחות טלפון אישיות, באריזה ידידותית-לכאורה.

כמו כן ממציא הסרטון שירות פיקטיבי שנקרא "גוגל טוילט", שהיא למעשה אסלה המחולקת בחינם. השירות מנתח את הפרשותיו האינטימיות של המשתמש, כדי להציג בפניו פרסומות מותאמות-אישית ("איך ידעתם שאני אוהב אוכל הודי? אה, כן!"). כמו כן, משתמש גוגל במידע הביולוגי הרגיש כדי לעדכן את "פייסבוק" בסטטוס הרעלים והכימיקלים בגוף המשתמש. הניסוח השנון ("Sift Through your Shit") נשמע נהדר באנגלית.

הסרטון, באורך 2:20 דקות, מסתיים בשורה המוחצת: "גוגל - אנחנו עמוק בתוך התחת שלך".
או בשפת המקור: Google - We're Right up your Ass.
צפייה נעימה!





סביר להניח שרוב אנשי גוגל לא יאהבו את הסאטירה הזו, שהופכת את גוגל לממשיכה של מיקרוסופט.

תגובה 1:

האיש עם המקלדת אמר/ה...

יופי של דבר. למרות שאני מתפרנס מהשירותים של גוגל (לא אלה מהסרטון) בתחום הפרסום, אני מודע עד כמה יש להם כוח אדיר לשלוט במוחו של כל אחד שיש לו אמצעי להצגה של הפרסומות שלהם.

גוגל היא לא מיקרוסופט, כי היא הרבה יותר מתוחכמת ומבינה מה אנשים רוצים (תמורת אספקת מידע על כל דבר שלהם). אני כולי תקווה שיהיה מישהו שירסן את כוחה בהמשך כי תהיה נקודה (אנחנו כנראה עוד לא ממש שם אפקטיבית) שהיא תרצה להשתמש במידע עלינו שלא (גם) לטובתנו.

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012