5.6.2015

טאץ' לחיפוש - גוגל משיקה פיצ'ר חדש: Touch to Search

פיתוח חדש של גוגל מקל על משתמשי סמארטפונים לבצע חיפוש בגוגל כדי לקבל הסברים והגדרות על מונח מסוים. הפיצ'ר טאץ' טו סרץ' (Touch to Search) זמין אחרי עדכון גרסת דפדפן כרום לאנדרואיד, ומקרב את גוגל צעד נוסף לעוזר אישי צמוד, המשלב מילון מונחים עם הצעות למידע נוסף

אז כך נראה הפיצ'ר החדש, טאץ' טו סרץ', על מכשיר האנדרואיד שלי. נגיעה במונח מסוים מקפיצה אפשרות חיפוש בגוגל, בלי לבצע קופי-פייסט (העתקה והדבקה) בתיבת חיפוש. למעשה מדובר בעוד אלמנט הנגשה של גוגל מכל מקום, כחלק מעדכון גרסה של כרום לאנדרואיד.


Touch to Search
לחיצה על המילה "סמארטפונים" מקפיצה תוצאות

הפיצ'ר החדש ניתן לכיבוי, כמובן. ניתן להיכנס, בינתיים במכשירי אנדרואיד בלבד, להגדרות הפרטיות, ושם להבין קצת יותר על מטרת הפיצ'ר: "למד עוד על נושאים באתרים, בלי לעזוב את הדף. 'גע כדי לחפש' שולח מילה וההקשר שמסביבה אל חיפוש גוגל, ומחזיר הגדרות, תמונות, תוצאות חיפוש ופרטים נוספים. כדי להגדיר את מונח החיפוש שלך, לחץ לחיצה ארוכה כדי לבחור אותו. כדי לשפר את החיפוש, הזז את הפאנל למעלה וגע בתיבת החיפוש".



טאץ' טו סרץ' לא עובד אוטומטית ב'כרום' של אנדרואיד. צריך לאשר את הפעלתו כדי שיתאפשר חיפוש בנגיעה. ברגע שמאשרים אותו בפעם הראשונה, הוא יעבוד בכל מגע על מילה. אם הוא מעצבן אתכם, כמובן שניתן להיכנס אל "הגדרות - פרטיות - Touch to Search" ומשם לכבותו, כאמור. אין עדיין מידע על הפיצ'ר הזה ב'כרום' של גרסת iOS.

קרדיט: אנדרואיד סנטרל

אין תגובות:

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012