1.1.2015

ספירה לאחור במודעות גוגל - Countdown Widget

מערכת גוגל אדוורדס סוף-סוף מאפשרת לשלב טקסט דינמי של ספירה לאחור ("עוד X ימים עד..."), בתוך מערכת מודעות הטקסט שלה. היישום, שהושק באמצע דצמבר בארה"ב, עובד גם בעברית, ומתאים במיוחד למי שמשווק מבצעים ואירועים עם הגבלת זמן מדויקת.


אם אתה מפרסם מבצע מוגבל בזמן, שמתחיל ומסתיים בתאריך מוגדר - וידג'ט ה"קאונטדאון" החדש של גוגל אדוורדס מאפשר לכתוב מודעה דינמית, שמתעדכנת בעצמה על ציר הזמן. הוידג'ט מתעדכן על בסיס ימים, שעות ודקות. אם אירוע מסוים מסתיים בשעה 8:36 והשעה כרגע היא 8:30, המודעה תתעדכן מדי דקה, ותציג טקסט בסגנון "המכירה מסתיימת עוד 6 דקות, מהרו!", כמובן לפי מה שתכתבו.

איך זה עובד? מוסיפים מודעת טקסט רגילה, ובשורה השנייה (כך מומלץ, לפחות), מוסיפים {= כדי להפעיל את חלון הספירה לאחור, בו מגדירים את התאריכים והשעות. כך זה נראה:

כתיבת מודעת טקסט עם ספירה לאחור בשורת תיאור 2

תצוגה מקדימה של מודעת טקסט עם ספירה לאחור בשורה השנייה

מכיוון שמדובר ביישום חדש, הוא יכול לעשות בעיות מדי פעם. למשל, כאשר משתמשים בעורך AdWords כרגע, הוא עשוי שלא לאשר את המודעה בגלל חריגה ממגבלת התווים. לכן זמנית יש לכתוב מודעות ספירה לאחור רק באמצעות הממשק המקוון, עד שייצא עדכון לתוכנת העריכה. ולעתים, המודעה לא תאושר עד שתבצעו מספר שינויים (אולי זה באג של השפה העברית בלבד), בגלל שהמערכת תחשוב בטעות שחרגתם ממגבלת התווים.

מדובר בחידוש מבורך ביותר, בעידן של מבצעים מהירים, סיילים בעלי מועד פקיעה מדויק, ובכלל - תקופה שבה קמפיינים עולים ויורדים בטווחים קצרים מאוד. שילוב טקסט "עוד X שעות נשארו" בגוף המודעה אמור לשפר את יחס ההקלקה וההמרה, להפוך את מערכת הפרסום של גוגל למעניינת יותר, ולאפשר לסוחרים אלקטרוניים לשפר את מאמצי השיווק שלהם.

דוגמאות לתחומים שבהם ספירה לאחור היא אפקטיבית במיוחד: מכירות פומביות, הימורים על אירועי ספורט, מבצעי שופינג קצרי-מועד, קידום מופעים והצגות, שיווק מבצעים סביב חגים ומועדים.

אין תגובות:

כל הזכויות שמורות לבלוג חופש החיפוש 2007-2012